Palermo

31 mei, Roma – Palermo etappe 24: Capo Zafferano – Palermo
Na een dagje luieren gisteren zijn we vanochtend aangekomen in Palermo. Over de fietsrit valt weinig te zeggen: het was druk, het wegdek was beroerd en het was warm. Gelukkig was het maar een kort ritje.
We zijn na ruim 1400 kilometer en ruim 20.000 hoogtemeters heelhuids aangekomen in de chaotische en drukke schoonheid van Palermo.
Dat stemt tot tevredenheid maar ook tot melancholie. Want het was mooi en bijzonder wat we hebben gedaan en meegemaakt. En dat na alle gebeurtenissen van de afgelopen anderhalf jaar.
Dankbaar en ook trots dat we dit hebben kunnen doen.


Palermo binnenrijden is inderdaad niet fijn. De stad zelf en de omgeving zijn erg mooi en interessant. En goed eten.
Mooie tocht hebben jullie samen gemaakt.